Minnie’nin Çizgi Butiği
Minnie ve yakın arkadaşı Daisy Ördek, yalnızca fiyonk ve papyon satan özel bir mağaza olan Minnie'nin Çizgi Butiği'ni işletir. Sızdıran boruları tamir etmek için kauçuk bir fiyonk kullanmaktan, amigo bir kıza ponpon yapmak için parçalanmış fiyonklar kullanmaya kadar, hangi etkinlik için olursa olsun Minnie'nin her duruma uygun bir fiyonku (veya papyonu) vardır.