Drama, Animasyon
Ormana dönerek Bambi'nin, yavru geyiği artık tek başına yetiştirmek zorunda olan babasıyla yeniden bir araya gelmesine tanık olacaksınız. Ailenizle birlikte tekrar tekrar keyifle izleyeceğiniz bu unutulmaz büyüme hikayesinde, sağlam aile bağlarını ve arkadaşlığın gücünü kutlayın.