Oliver ve Arkadaşları
Billy Joel, Huey Lewis ve Bette Midler tarafından seslendirilen unutulmaz şarkılar içeren bu çizgi film klasiğinde, cesur genç bir kedi olan Oliver, New York'u keşfeder. Şamatalı karakterlerin de katılımıyla, Oliver ömür boyu sürecek arkadaşlar ve gerçek bir yuva bulduğunu bilir.
Charles Dickens'ın ölümsüz romanı Oliver Twist'ten uyarlanan bu çizgi film klasiğinde, cesur bir genç kedi olan evsiz Oliver, bir köpek sürüsü tarafından kurtarılır ve çeteye katılır. Oliver, yeni arkadaşları Dodger, Tito ve dostlarıyla birlikte New York'u keşfeder ve bu yeni dünyada hayatta kalmayı öğrenir. Genç bir kız tarafından sahiplenilince, bu yeni dostu ve eski dostları arasında bir denge kurmaya çalışır. Fakat yeni sahibi kaçırıldığında, onu kurtarmak Oliver, Dodger, Tito ve çetesine kalır. Billy Joel, Huey Lewis ve Bette Midler tarafından seslendirilen unutulmaz şarkılar bulunmaktadır. Tütün görselleri içerir.