Timeless Heroes: Indiana Jones & Harrison Ford
Bu yeni belgesel, televizyonda ufak roller aldığı mütevazı başlangıcından, gişe rekortmeni aksiyon filmlerinin yıldızlığına ve ardından daha içe dönük rollere kadar, Harrison Ford'un çok katmanlı kariyerini inceliyor. Indiana Jones'da imzası bulunan ve sinema tarihinin yazılışına şahit olan film yapımcıları ve oyuncularla birlikte, Ford'un yıllar içerisindeki çığır açıcı başarılarını izleyin.
Bu yeni belgesel, televizyonda ufak roller aldığı mütevazı başlangıcından, gişe rekortmeni aksiyon filmlerinin yıldızlığına ve ardından daha içe dönük rollere kadar, Harrison Ford'un çok katmanlı kariyerini inceliyor. Indiana Jones'da imzası bulunan ve sinema tarihinin yazılışına şahit olan film yapımcıları ve oyuncularla birlikte, Ford'un yıllar içerisindeki çığır açıcı başarılarını izleyin. Bu belgesel, gerçek bir efsanenin hayatına özel bir ışık tutuyor.