Breaking and Entering
Bir dizi soygun ve tutkulu bir ilişkiyle birbirine bağlı olan birbirinden farklı bir grup Londralı hakkında seksi ve şehvet dolu bir hikaye.
Bir dizi soygun, birbirinden farklı iki Londralıyı bir araya getirir ve onları, çevrelerindeki herkesin hayatını mahvetmekle tehdit eden, beklenmedik, tutkulu ve yasak bir ilişkiye sürükler.