Arkadaşları Cin'in de yardımıyla düğünlerini planlarken Aladdin ve Yasemin'in eğlencesine katılın. Fakat efsanevi 40 Haramiler bütün eğlenceyi bozmaya kararlıdır!
Aladdin'in son macerasında herkesin üçüncü dileği kabul olur. Aladdin ve Yasemin sonunda evlenmek üzereyken düğün töreni kötü ünleriyle tanınan, bir düğün hediyesinin peşinde olan 40 Haramiler tarafından bölünür. Haramilerin aradığı hediye, Aladdin'in babasının hayatta olduğunu öne süren gizemli bir kahindir. Aladdin, babasının izini sürer ve onun Haramilerin kralı olduğunu öğrenir. Kral, dokunduğu her şeyi altına çeviren Midas'ın Eli’ni bulmak için kahini istemektedir.