The Stolen Girl
İki çocuk annesi Elisa, Josephine'in annesi Rebecca ile güzel evinde tanıştıktan sonra kızı Lucia'nın yeni en iyi arkadaşı Josephine ile birlikte spontane bir pijama partisine gitmesine izin verir. Fakat Elisa ertesi gün Lucia'yı almaya geldiğinde evin boş bir lüks kiralık ev olduğu ve Lucia'nın kaçırıldığı ortaya çıkar.
Özel jetlerde hosteslik yapan ve iki çocuk annesi olan Elisa Blix, dokuz yaşındaki kızı Lucia'nın yeni en iyi arkadaşı Josephine ile oyun buluşmasına gitmesine izin verir. Elisa, Josephine'in sıcakkanlı ve dost canlısı annesi Rebecca ile kısa bir süre görüşür ve oyun buluşması bir pijama partisine dönüşür. Fakat Elisa ve kocası Fred ertesi gün Lucia'yı almaya geldiklerinde en büyük korkuları gerçek olur. Ev aslında boş bir lüks kiralık evdir ve Lucia, Rebecca ve Josephine’le beraber ortadan kaybolmuştur. Polis, Rebecca'nın Elisa'ya söylediği her şeyin yalan olabileceğini söyler. Olaylar, Lucia için uluslararası bir kovalamacaya dönüşürken, hırslı ve kararlı bir araştırmacı gazeteci olan Selma bu haberin peşini bırakmaz ve Lucia’nın sözde sebepsiz yere kaçırılmasının ardındaki sebebi ortaya çıkarabilecek uzun süredir saklı kalan sırlar ortaya çıkar.