Snatched
Bu eğlenceli macera komedisinde aceleci bir hayalperest (Amy Schumer) ve onun aşırı temkinli annesi (Goldie Hawn), tatilleri çılgın bir hâl aldığında hayatta kalmak için birlikte çalışmak zorundadır.
Tüm komedilerin anasında Amy Schumer ve Goldie Hawn başrolde! Egzotik tatillerinin arifesinde erkek arkadaşı onu terk ettikten sonra, aceleci Emily Middleton (Schumer), aşırı temkinli annesi Linda'yı (Hawn) onunla cennete gitmeye ikna eder. Yolculuk beklenmedik bir hâl aldığında, zıt kutup anne-kız ikilisi, düştükleri çılgın maceradan kaçmak için birlikte çalışmalıdır.