Ağzı bozuk mutant asker Wade Wilson (namıdiğer Deadpool), doğaüstü yeteneklere sahip genç bir çocuğu zamanda yolculuk yapan vahşi cyborg Cable’dan korumak için mutant dostlarını bir araya getiriyor.