Hayvanlar ve Doğa, Belgesel Serisi
Film yapımcısı Darren Aronofsky, yapımcı Jane Root ve sunucu Will Smith'in işbirliğinden doğan Sıra Dışı Bir Kaya, yaşamın yalnızca Dünya'da var olmasına izin veren kaderin büyülü cilvelerini gözler önüne seriyor. Dünya'ya uzaktan bakabilmiş yegane insanlar olan astronotlar tarafından anlatılan bir hikaye bu.
National Geographic, ünlü film yapımcısı Darren Aronofsky ve ödüllü yapımcı Jane Root, Will Smith'in sunuculuğunu üstlendiği sinematik olaylardan oluşan bir dizi ile huzurlarınızda. Sıra Dışı Bir Kaya, yaşamın sadece Dünya'da var olmasına olanak sağlayan kaderin büyülü cilvelerini gözler önüne seriyor. Dünya'ya uzaktan bakabilmiş yegane insanlar olan astronotların gözünden anlatılan olağanüstü bir hikaye bu.