Beauty and the Beast: A Tale as Old as Time - Live From D23
Disney Animation klasiği “Güzel ve Çirkin”in 35. yıl dönümü kutlamasında, animasyon filminin ve ilham verdiği Broadway prodüksiyonunun yaratıcıları ve yıldızları bu masalın beyaz perdeden sahneye uzanan serüvenini anlatmak için bir araya geliyor.