Nutcrackers
Mike (Stiller) tam da kariyerinin en büyük anlaşmasını yapmak üzereyken, ailesini kaybeden yeğenlerinin yeni bir yuva bulmasına yardım etmek için büyük şehirdeki bekâr hayatını geride bırakarak Ohio kırsalındaki bir çiftliğe gider.