Sürüsüne Bereket
Tam 12 çocuk yetiştiren orta yaşlı çift, daha zorlayıcı bir kariyer yapmaya karar verirler, ancak büyük ailelere sahip ebeveynlerin büyük işlere kalkışamayacağını çok geçmeden fark edeceklerdir.