Müzik, Fantastik
Mirror, mirror on the wall, who's the baddest of them all? Dance into a wicked world with "Rotten to the Core," the mischievous single performed by Dove Cameron, Cameron Boyce, Booboo Stewart, and Sofia Carson! Who could ask for more?