Köpekbalıkları Teknelere Karşı
Botlara saldıran köpekbalıklarının viral videoları bol miktarda bulunur. Dr. Mike Heithaus ve PHD Adayı Sara Casareto, bu çatışmaya neyin sebep olduğunu araştırır.
Dünyanın dört bir yanında, büyük beyazlar ve diğer köpekbalıkları, daha önce hiç görülmemiş bir öfkeyle teknelere saldırıyor. Köpekbalıkları ve tekneler arasında giderek şiddetlenen bu çatışmalara neyin sebep olduğunu araştırmak için Deniz ekolojisti Dr. Mike Heithaus ve doktora adayı Sara Casareto'nun çıktıkları yolculuğa eşlik ediyoruz.