The Making of Shang-Chi and The Legend of The Ten Rings
Film çekmenin sırlarını keşfetmek için Shang-Chi, Simu Liu ve Shang-Chi ve On Halka Efsanesi ekibiyle bir yolculuğa çıkın. Oyuncular, sahne arkası görüntüleri ve röportajlarla sizi sete taşıyor. Oyuncu seçiminden kostümlere, turların ayarlanmasından aksiyon sahnelerinin çekimine kadar her şey burada. ASSEMBLED, her şeyi didik didik ediyor!
Bir kahraman doğuyor! Marvel'in en yeni süper kahraman destanının yaratılışında kamera arkası özel çekimiyle Shang-Chi ve On Halka Efsanesi’nin kadrosuna ve ekibine katılın. Shang-Chi'yi çizgi roman sayfalarından beyaz perdeye taşımanın her yönünü öğrenirken, bu prodüksiyonun sırlarını keşfetmek çok kolay. Yönetmen Destin Daniel Cretto ve yaratıcı ekibin gelişim süreciyle ilgili sohbetinden başlayarak, adım adım yönlendirileceksiniz. Shang-Chi karakterini canlandıran Simu Liu, mükemmel oyun performansından zihnini ve vücudunu aksiyon dolu sahnelere hazırlamak için saatlerce çalışmasına kadar kişisel yolculuğunu sizinle paylaşırken, rehberiniz olacak. Uzun metrajlı ilk filmin zorlukları ve heyecanı hakkında deneyimlerini ve düşüncelerini paylaşırken, ilk günden filmin tamamlanmasına kadar sette Simu ile birlikte olacaksınız. Yapım öncesindeki, sırasındaki ve sonrasındaki hikâyeler, set turlarından kostümlere ve nabzı hızlandıran aksiyon sahnelerinin oluşturulmasına kadar her şeyi kapsıyor. Shang-Chi ve On Halka Efsanesi’nin yapımıyla ilgili her şey, Simu ve ASSEMBLED şirketi bu bölümde her şeyi didik didik ediyor!