Qualified
Motor sporlarının maço dünyasında, saygın Indianapolis 500 yarışları uzun zamandır tek yarış olarak kabul ediliyor. Mayıs 1977'de onlarca yıllık geleneklere meydan okundu, rekorlar kırıldı ve Indy bir daha eskisi gibi olmadı. O yıl eski matematik öğretmeni sürücü Tom Sneva resmi olarak saatte 321 kilometreye ulaşan ilk arabayı sürüyor, yaşayan efsane AJ Foyt da Borg-Warner Kupasını dördüncü kez evine götüren ilk yarışçı oluyordu. Sıralama turlarının son gününde ise tüm küçümseme, yıldırma ve kuşkulara rağmen Indy yarışlarına katılan ilk kadın olan Janet Guthrie, bu prestijli yarışta 33 finalist arasına girdi.