Senden Nefret Etmemin 10 Sebebi
Cameron, yeni okulundaki ilk gününde, rüyalarındaki muhteşem kız Bianca'ya aniden vurulur ancak huysuz ve kesinlikle flört edilemez ablası Kat biriyle çıkana kadar Bianca'nın da çıkması yasaktır.