LEGO Star Wars: The New Yoda Chronicles – Duel of the Skywalkers
Luke Skywalker, ortadan kaldırıldığı konusunda Darth Vader'ı kandırır ve geriye kalan holokronu yanlışlıkla açmak üzere Mustafar'a gider.