Wendy Wu
Wendy Wu'nun aklında sadece tek bir şey vardır: Bu yılın mezuniyet kraliçesi olarak tacı kazanmak. Ancak Shen adında gizemli genç Çinli bir keşişin gelişi tüm dünyasını alt üst eder.
Wendy Wu'nun aklında sadece tek bir şey vardır: Bu yılın mezuniyet kraliçesi olarak tacı kazanmak. Ancak Shen adında gizemli genç Çinli bir keşişin gelişi tüm dünyasını alt üst eder. Ev ödevi, yakışıklı bir erkek arkadaş ve mezuniyet kraliçesi olmak için şiddetli rekabet arasında denge sağlamak yeterli değilmiş gibi, şimdi de ciddi bir şekilde; zihnini, vücudunu ve ruhunu Kung Fu ile ilgili konularda eğitmesi gerekir. Wendy kendi içindeki savaşçıyı keşfedecek ve hayatta gerçekten neyin önemli olduğunu öğrenecek mi?