Silyan Efsanesi
Yeni ekonomik politikalar yüzünden zor günler geçiren çiftçi Nikola, toprağını da mahsulünü de satamaz. Ailesi daha iyi bir yaşam umuduyla yurt dışına gidince o da bir çöp sahasında çalışmaya başlar. Burada yaralı beyaz leylek Silyan'ı bulur. Nikola, kuşu iyileştirirken bir insanla hayvan arasında beklenmedik bir dostluk filizlenir.