Stalking Samantha: 13 Years of Terror
On yılı aşkın süredir kendini ısrarla takip eden adamın ses geçirmez bir kutuya zincirlediği Samantha, hayatta kalmak için zekâsına güvenmelidir. Kurtulunca zor bir seçim yapması gerekir: Ya Christopher'ı hafif suçlardan mahkûm ettirecek ya da adalet ararken her şeyi riske edecektir.