Jeremy Renner’la Eşsiz Araçlar
“Jeremy Renner’la Eşsiz Araçlar” ünlü aktör Jeremy Renner’ın dünyanın çeşitli yerlerinde yaptığı toplum hizmetlerini konu alan orijinal bir dizi. Bu dizide Renner çeşitli eski araçları farklı amaçlar için baştan tasarlıyor. Aktörün sahne arkasındaki hayatında dünya çapındaki araç modifikasyonu kültürünün bir tutkunu olduğunu izliyoruz. Renner bu tutkusunu insanların hayatında bir fark yaratmak ve başkalarını da bunu yapmaya teşvik etmek için kullanıyor.
“Jeremy Renner’la Eşsiz Araçlar” ünlü aktör Jeremy Renner’ın dünyanın çeşitli yerlerinde yaptığı toplum hizmetlerini konu alan dört bölümlük orijinal bir dizi. Bu dizide Renner çeşitli eski araçları farklı amaçlar için baştan tasarlıyor. Aktörün sahne arkasındaki hayatında dünya çapındaki araç modifikasyonu kültürünün bir tutkunu olduğunu izliyoruz. Renner bu tutkusunu insanların hayatında bir fark yaratmak ve başkalarını da bunu yapmaya teşvik etmek için kullanıyor. Jeremy her bir bölümde ünlü bir arkadaşından yardım alıyor. Araçlara çeşitli yardım kuruluşlarının hedeflerine uygun yeni işlevler kazandırdığı bu yolculukta kendisine aktris/şarkıcı Vanessa Hudgens, “Görevimiz Tehlike 4” filminde birlikte rol aldığı Hindistanlı yıldız aktör Anil Kapoor, Latin popunun süper yıldızı Sebastián Yatra ile “Yenilmezler” ve “Ölümcül Tuzak” filmlerindeki rol arkadaşı Anthony Mackie eşlik ediyor.
Jeremy Renner bir otobüsü Chicago’daki bir gençlik vakfı için mobil müzik stüdyosuna dönüştürüyor.
Jeremy Renner, Meksika’daki bir çocuk vakfı için bir otobüsü mobil dans stüdyosuna dönüştürüyor.
Jeremy Renner, Reno’daki bir vakıf için bir servis otobüsünü mobil eğlence merkezine dönüştürüyor.
Jeremy Renner bir kamyonu Hindistan’daki bir vakıf için mobil su arıtma merkezine dönüştürüyor.