Desperate Housewives
Bree, Edie, Gabrielle, Lynette ve Susan ile tanışın; Wisteria Lane kadınları. Onlar görünüşlerinin aksine, elmalı turta ve bembeyaz çitlerle bezeli hayatlara sahip, Amerikalı mükemmel ev kadınları değiller aslında.