Brothers & Sisters
Brothers & Sisters, babaları William’ın ölümünün ardından hırs, aldatma ve acı ile dolu bir dünyada yollarını kaybeden ve 21. yüzyılda bir aile olmanın nasıl bir şey olduğunu keşfeden Walker ailesinin öyküsü.
Ojai, Kaliforniya’da yaşayan Walker ailesi beş kardeştir: Sarah, Kitty, Tommy, Kevin ve Justin. Her birinin sorunları vardır ve hayatları birbirlerine derinden bağlıdır. Babaları William’ın ölümü, kardeşleri hırs, aldatma ve acı ile baş başa bırakır. Brothers & Sisters, anne ve babalarını hatalı ve çelişkili insanlar olarak kabul etmek için uğraşan kardeşlerin öyküsüyle 21. yüzyılda bir aile olmanın nasıl bir şey olduğunu gösteriyor.