Tekli̇f 6 Mayis’ta sona erecek
Emekli ajan Robert McCall, kendi bildiği şekilde adaletsizliklere son vermeye ve başkalarına haksızlık yapanları cezalandırmaya devam etmektedir. Günün birinde yakın bir dostu acımasız bir şekilde öldürülünce McCall, arkadaşının intikamını almak için sonuna kadar gitmeye hazırlanır.
Emekli ajan Robert McCall, yani The Equalizer, sarsılmaz adalet anlayışıyla sömürülen, dövülen ve ezilenlere her zamanki gibi yardım etmektedir. Tehlikeli geçmişi günün birinde tekrar su yüzüne çıktığında, eski hesapları kapamak için becerilerine ihtiyacı olur. Ama bu sefer, onu ortadan kaldırmak için hiçbir şeyden korkmayan, ileri seviye suikastçılarla yüz yüze gelmek zorundadır.