Okul Öncesine Hazırız
Disney Junior Okul Öncesine Hazırız, öğrenme aşkının başladığı yerdir. Bu seri, Disney karakterleri ve sihirli hikaye anlatımıyla çocuklardaki öğrenme aşkını geliştirmeyi amaçlamıştır.