Tek Kelimeyle Feyenoord
Hollanda futbol kulübü Feyenoord, küresel COVID-19 salgını nedeniyle 2020/21 sezonu boyunca kulüp içinde faaliyet gösteriyor. Soyunma odasının içinden ve toplantı odasının duvarlarının ötesinden gelen benzersiz görüntüler, kulübü ve tüm önemli kişilikleri izleyicilere her zamankinden daha yakın hale getiriyor.