Stanley Tucci'nin Büyülü İtalyası
Stanley Tucci, İtalya'nın birbirinden farklı bölgelerinde, toprağın, insanların ve sofralardaki lezzetlerin nasıl iç içe geçtiğini gözler önüne seriyor.