Black Travel Across America
Seyahat Danışmanı Martinique Lewis, tarihsel olarak Green Book'ta listelenmiş yerleri ve modern siyah seyahat destinasyonlarını ziyaret etmek üzere bir yolculuğa çıkar.
Seyahat Danışmanı Martinique Lewis, tarihsel olarak Green Book'ta listelenmiş yerleri ve modern siyah seyahat noktalarını ziyaret etmek üzere bir yolculuğa çıkar. Martinique, ırksal çekişmelerin yaşandığı bir dönemde gelişen fantastik siyah güvenli cennetleri ve bunların modern siyah iş sahiplerini nasıl etkilediğini öğrenecek.