Full Count
Tek bir vuruş kaderinizi değiştirebilir veya bir mucizeye yol açabilir. Koreli on profesyonel beyzbol takımının kırk yıllık hikâyesini ve ayakta kalan son takım olma mücadelelerini izlemeye hazırlanın.