Western, Komedi
Apple Dumpling Çetesi (Don Knotts ve Tim Conway) suç hayatından vazgeçse de sebep oldukları sorunlar sizi kahkahaya boğacak! Önce sakar ikili çek bozmaya çalışırken banka soygunu ile suçlanır. Sonra ABD Süvarilerine katılırlar ve istemeden kalelerini havaya uçurdukları için askeri cezaevine atılırlar. Bu beladan da kaçarlar ama akılsız ikili bir türlü dürüst bir hayat sürdüremez. APPLE DUMOLING GANG RIDES AGAIN size cıvıl cıvıl bir eğlence sunacak!