Poor Things
Yetenekli ve sıra dışı bir bilim insanı tarafından hayata döndürülen Bella Baxter adındaki genç bir kadının inanılmaz ve müthiş evrimi. Eksikliğini hissettiği hayat deneyimlerine aç olan Bella, kıtaları aşan baş döndürücü bir maceraya atılır. Bella, dönemin ön yargılarından uzak, asıl amacı olan eşitlik ve özgürlük mücadelesini kararlılıkla büyütür.