Tekli̇f 6 Mayis’ta sona erecek
Orijinal X-Men üçlemesinin durdurulamaz karakterleri, geçmişi değiştirmek ve geleceğimizi kurtarmak için destansı bir mücadelede genç halleriyle güçlerini birleştirirler.