Aslan Kral The Hollywood Bowl'da
The Hollywood Bowl, "Aslan Kral"ın 30. yıl dönümüne özel Aslan Kral dünyasını sahnesine taşıyarak büyüleyici bir konser deneyimi sunuyor. Bu etkinlik, 1994’te başlayan animasyon macerasından Tony Ödüllü müzikale ve 2019 ile 2024 yapımı filmlere uzanan serüveni kutlarken, hikâyeyi unutulmaz kılan müzikleri ve karakterleri onurlandırıyor.
The Hollywood Bowl, "Aslan Kral"ın 30. yıl dönümüne özel Aslan Kral dünyasını sahnesine taşıyarak büyüleyici bir konser deneyimi sunuyor. Orijinal seslendirme ekibinin yeniden bir araya geldiği ve Broadway’in yıldız isimlerinin unutulmaz performanslar sergilediği bu konserde, Lebo M, Jeremy Irons, Nathan Lane, Jason Weaver, Ernie Sabella, Billy Eichner gibi isimlerin yanı sıra Heather Headley ve Bradley Gibson sahne alıyor. North West ve EGOT ödüllü Jennifer Hudson’ın özel katılımlarıyla gerçekleşen bu etkinlik, animasyon, Broadway oyunu, film ve daha fazlasıyla hayat bulan, Oscar ve Tony ödüllü bu küresel efsanenin 30 yıllık hikâyesini kutluyor.