Ayı Winnie ile Oyun Zamanı
Ayı Winnie ve arkadaşları Yüz Dönüm Orman'daki Ağaç Ev'lerinde Oyun Zamanı'nın tadını çıkarır. Pooh, Piglet ile uçurtma uçurur, Kanga ile saklambaç oynar ve her zaman arkadaşlarıyla yapacak eğlenceli bir şey bulur. Tigger zıp zıp zıplar ve armonika çalmayı öğrenir; Eeyore boyaları birleştirerek yeni renkler elde edebildiğini keşfeder; Tavşan, Piglet'in avokado yemenin ne kadar heyecan verici olduğunu görmesine yardım eder.