Piglet'in Büyük Macerası
Piglet, Yüz Hektar Ormanı'nın derinliklerinde kaybolduğunda, arkadaşları Piglet'i bulmak için, anı defterini kullanırlar ve yol boyunca Piglet'in hayatlarında ne kadar büyük bir rol oynadığını fark ederler.
Piglet, bal toplama işi için "çok küçük" olduğunu duyduktan sonra Yüz Hektar Ormanı'nın derinliklerinde gözden kaybolur. Pooh, Tigger, Eeyore ve diğerleri "düşünür, düşünür, düşünür" ve Piglet'i bulmak için, ipucu olarak onun anı defterini kullanmaya karar verirler. Sonra, yaşadıkları onlarca macerada Piglet'in ne kadar büyük bir rolü olduğunu fark ederler.