Drama, Romantizm
Genç bir kadın prenses taklidi yaparken bir prense aşık olur. Daha sonra üvey kız kardeşlerinden biri prensle evlenmeye hazırlanırken gerçek kimliğini gizlemek için mücadele etmelidir.
16. yüzyılın "modern" genç kadını Danielle, güzel ve kibar olduğu kadar bağımsız ve bilgedir. Olağanüstü zorluklara rağmen, entrikacı üvey annesine karşı çıkar ve Fransa'nın veliaht prensi de dahil olmak üzere çevresindeki herkesin hayatında mucizeler yaratır! Artık klasik peri masalının bu büyüleyici, çağdaş yeniden anlatımını yeniden yaşayabilirsiniz.