Star Wars Biomes
Star Wars filmlerinin Hoth, Tatooine, Sorgan gibi en bilindik ve sevilen konumlarından bazılarında sanal bir tatile davetlisiniz. Gelin ve bu büyüleyici dizi, sizi alıp çok uzaklarda bir galaksi boyunca uçacağınız turlara çıkarsın.