Iron Man & Hulk: Heroes United
Hulk'un ezici kaba kuvveti ve Tony Stark'ın yüksek teknolojili beyin gücü, gezegeni yok etmekle tehdit eden görünüşte yenilmez, enerji yiyen bir canavar olan Zzzax'la yüzleşmek için bir araya geliyor.
Hulk'un ezici kaba kuvveti ve Tony Stark'ın yüksek teknolojili beyin gücü, en zorlu düşmanla yüzleşmek için bir araya geliyor. Görünüşte yenilmez, enerji yiyen bir canavar olan Zzzax, gezegeni yok etmekle tehdit edince, Avengers'ın bu en olmayacak gibi görünen eşleşmesi, insanlığın tek umudu haline gelir. Tek başına, ikisi de Zzzax'ın müthiş gücünü yenecek durumda değildir. Bir ikili olarak, sadece tek bir şansları olabilir - zaman dolmadan önce birbirlerinin kafalarını parçalamadan birlikte çalışmanın bir yolunu bulabilirlerse.