Belgeseller, Tarih
1960'ların sonlarında, Amerika Birleşik Devletleri uzay programı, Ay'a bir adam indirme hedefine yaklaştı ama bu, yıllar önce başlayan bir yolculuktu. Bu, 12 yıllık, 12 insanlı imkansız bir hedefin, Apollo Projesi'nin hikayesidir. Nadir arşiv görüntüleri ve ses kayıtlarıyla bu olağanüstü belgesel, insanlık tarihindeki inanılmaz bir döneme yeni bir ışık tutuyor.