Animasyon, Fantastik
Büyüyen oğlu evden ayrılan üzgün bir Çinli anne çöreklerinden biri canlanınca tekrar annelik yapma şansı bulur. Ama hiçbir şeyin sonsuza dek şirin ve küçük kalmadığını anlar.