Jack
Jack, türünün tek örneği olan genetik bir bozukluğa sahiptir. 40 yaşında gibi görünüyor olabilir. Ama aslında gerçekten 10 yaşında bir çocuktur. Şimdi maceraya atılmak üzeredir: Dördüncü sınıfa kaydolarak okula başlamak.