Wonderboys – The Secret Treasure of Naples
Beş ayrılmaz arkadaş olan Wonderboys birbirleriyle vedalaşmak zorunda kalır; çünkü dairelerinin sahibi Yaşlı Cadı, bir Maradona heykelciği karşılığında evlerini satmak üzeredir. Heykelcik, Napoli'nin yeni Munaciello'su olan idolleri Tonino Wonderboy tarafından çalınınca Wonderboys, gizemli bir hazinenin peşinde şehrin yeraltında maceralara başlar.
Napoli'de yılbaşı yaklaşırken Wonderboys; yani Aniello, Teresa, Gennaro, Raffaele ve Sasà dairelerini bir Maradona heykelciği karşılığında satmaya karar veren Yaşlı Cadı tarafından evlerinden çıkarılmak üzeredir. Ancak heykelcik, gruplarına kendi adını veren ve Wonderboys için gerçek bir efsane olan yeni Munaciello, yani Tonino Wonderboy tarafından çalınır. Aniello heykelciği aramak için Napoli'nin yeraltına indiğinde arkadaş grubu da onu takip eder ve efsaneler, gizemler ve nefes kesici keşiflerle dolu gerçek bir hazine avına çıkarlar. Bu sırada Yaşlı Cadı ve yandaşları grubun peşlerindedir ve kayıp heykelciği ilk önce bulmak için ne gerekiyorsa yapmaya hazırdırlar.