Marslı
Efsanevi yönetmen Ridley Scott'tan (Alien, Prometheus), Matt Damon'ın Mars'ta mahsur kalmış bir astronotu oynadığı, insan gücü ve hayatta kalma arzusunun sürükleyici bir hikayesi geliyor.
Efsanevi yönetmen Ridley Scott'tan (Alien, Prometheus) insan gücüne ve hayatta kalma isteğine dair sürükleyici bir hikaye geliyor. Mars görevi sırasında Amerikalı astronot Mark Watney'nin (Matt Damon) öldüğü varsayılır ve geride bırakılır. Ancak Watney hâlâ hayattadır. Her şeye rağmen, bilim insanlarının onu eve getirecek bir kurtarma planı hazırlayabilmeleri umuduyla Dünya ile iletişim kurmanın bir yolunu bulmalıdır.