The Day The Earth Stood Still
Dünya'daki bir kriz konusunda uyarıda bulunmak için evrende seyahat eden bir uzaylının hikayesini anlatan bilimkurgu klasiğinin bu çağdaş yeniden keşfinde Keanu Reeves başrolde.