Okyanusun Devleri
Biz görkemli ve büyüleyici balinalar ve yunusların sosyal davranışlarını ve avlanma stratejilerini keşfeder ve dünya okyanuslarının bu deniz devleriyle çalkalanmaya devam edebilmesi için neler yapılabileceğine bakarken, onların olağanüstü ortamlarına göz atmak için suyun altına bir yolculuğa çıkın.