Drama, Tarih
Forest Whitaker, gerçek insanlardan ve olaylardan ilham alan bu güçlü dramada, hayran bırakan Ugandalı diktatör Idi Amin rolüyle En İyi Erkek Oyuncu dalında 2006 Akademi Ödülü'nü kazandı. Film, dengesiz liderin kişisel doktoru ve güvenilir sırdaşı haline gelen genç İskoç Nicholas Garrigan'ın (James McAvoy) gözünden Amin’in inanılmaz hikayesini anlatıyor.