Komedi, Fantastik
Dr. Dolittle, bir grup orman hayvanının yaşam alanlarını kurtarmasına yardım etmek için sakar bir sirk ayısına Aşk Tanrısı rolünü oynar. Uyuz, çılgın hayvan arkadaşlarının yardımıyla Dr. Dolittle, türünü ve evini kurtarmak için bu aşırı büyümüş ayıcığa gerçek romantizmin yollarını zamanında öğretmelidir!