Modern Family
Modern Family, üç farklı aileyi bir belgesel yönetmeninin ve ekibinin gözünden ele alan bir komedi dizisidir. Jay Pritchett (Ed O'Neill) ise bu karmaşık, dağınık ve sevgi dolu modern ailenin reisidir.